Бриф на контекстну рекламу

Бриф на контекстну рекламу і SEO Просування допоможе нам познайомитися з вами, вашою компанією і конкурентами. У результаті ми зуміємо розрахувати оптимальний бюджет, приблизну кількість переходів на ваш сайт і професійно налаштувати рекламу в Google. Бриф складається з 22-х полів для заповнення. Там тільки 3 обов’язкових поля: ваше ім’я, номер телефону та згода з нашою політикою конфіденційності. Решту полів ви можете не заповнювати, тоді всі важливі для налаштування питання ми поставимо телефоном або під час зустрічі. Але, при заповненому брифі, реклама буде набагато ефективнішою! Якщо у вас вже є заповнений бриф на рекламу в інтернеті – ви можете відправити його нам по електронній пошті – [email protected]
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Імя

Інформація про Вашу компанію

Опишіть вашу компанію/бізнес (коротко)
Якщо ні - доведеться придумати
Знання основних цілей і KPI компанії допоможе нам визначити вектор робіт з досягнення цих цілей і отримати повноцінну картину того, наскільки вони здійсненні на даний момент.

Особливості контекстної реклами/SEO

У яких системах контекстної реклами необхідно проводити кампанію?
Основні цілі, завдання рекламної кампанії:
Тут вказуйте, будь ласка, слова так, як би Ви самі шукали свій товар або послугу в пошуку
Сезонність показу реклами
Можна вибрати цілий рік, один або кілька сезонів
Перерахуйте міста, регіони, країни в яких потрібно просувати ваші послуги.

Бюджет і терміни показу

Тривалість кампанії
Тут зазначте передбачувану Вами тривалість реклами. Чисто теоретично.
Якщо плануєте рекламувати кілька напрямків, вкажіть частку кожного в бюджеті. Якщо важко відповісти, то не страшно, менеджер із вами все узгодить.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
Можна прикріпити заповнений бриф, документ з описом завдань реклами або інший файл, який стане в нагоді в налаштуванні реклами
Натискаючи кнопку "Відправити бриф", я даю згоду на обробку персональних даних