Постійного зростання прибутку від торгівлі можна домогтися шляхом розкрутки комерційного веб-ресурсу з товарами. Кваліфіковане просування інтернет-магазину дозволяє залучити більше потенційних клієнтів, готових здійснити покупку.
Для розкрутки торгового ресурсу потрібен особливий професійний підхід. Експертам належить робота з тисячами позицій продукції, для яких розробляється унікальний набір ключових слів або фраз.
Скільки коштують послуги з просування
Ціна на seo просування інтернет-магазину залежить від кількості сторінок і кількості товарних позицій. Якісна розкрутка ресурсу завжди окупається, оскільки замовник підвищує інтерес аудиторії до своєї продукції і залучає нових постійних покупців.
Оцінюючи вартість робіт, професіонали враховують спрямованість компанії і обраний пакет послуг. Уточнити ціни за кваліфіковану допомогу по розкрутці торгового сайту можна по телефону у нашого менеджера.
У чому особливості просування інтернет-магазину
При розкручуванні інтернет-магазину необхідно вирішувати такі завдання як:
- Підбір великого обсягу ключових запитів.
- Досягнення відносної «статичності» товарного каталогу.
- Індексація великої кількості сторінок.
- Збереження цільового трафіку в період нових надходжень.
Що входить в послугу по розкрутці інтернет-магазину
Для досягнення поставлених завдань наші фахівці забезпечують:
- Попередній аудит ресурсу. Аналіз ринку конкурентів в конкретному регіоні, дослідження цільової аудиторії.
- Вибір найбільш популярних сторінок і карток товарів для ефективного просування в інтернеті.
- Придбання тематичних посилань з інших ресурсів, просування в пошукових системах.
- Створення зрозумілою і зручною структури сайту, оптимізацію сторінок і карток каталогу, розробку зручних фільтрів для пошуку товарів.
- Підготовку системи спеціальних пропозицій, бонусів і сезонних акцій, Розміщення інформації для усунення сумнівів у покупця.
При співпраці з нами клієнт отримує
Якщо замовник довіряє нашим фахівцям оптимізацію інтренет-магазину, він отримає:
- Підвищення попиту на продукцію, розширення цільової аудиторії.
- Збільшення кількості заявок на онлайн-оформлення покупки, яке стає більш простим і зручним.
- Зростання рівня довіри клієнтів до торгової марки і пропонованих товарів.