Налаштування контекстної реклами в Google AdWords

Контекстна реклама (PPC) – це вид реклами в пошукових системах, яка показує ваші оголошення в перших 4-х результатах в Google, а також на інших сайтах у вигляді банерів, відповідно до їх тематики або інтересами користувача (Медійна реклама).

 

Правильно налаштована реклама в Google дає максимальний результат у вигляді нових клієнтів і конверсії. Для того, щоб реклама ефективно працювала на Ваш бізнес, компанія SeoSmart надає повноцінну стратегію рекламної кампанії, ведення та аналіз ефективності.

Про послугу:

Ціна: від 8500 грн./міс.*

Термін: від 1-го дня.

Результат: можливість відразу продавати. Налаштування реклами від 1 дня. Немає залежності від SEO просування.

* мінімальний бюджет за роботи. Слід розуміти що є ще бюджет “на рекламу”.

Які роботи входять в послугу:

ПІДГОТОВКА ПОСАДКОВИХ СТОРІНОК

Готуємо посадочні сторінки і оптимізуємо їх під проведення рекламної кампанії.

АНАЛІЗ ЮЗАБІЛІТІ

Зробимо ваш сайт зручним для користувача. Збільшимо трафік більш ніж в 2 рази!

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ

Оптимізуємо ваш сайт під проведення контекстної реклами

АНАЛІТИКА

Аналітика та звітність по всіх етапах роботи. Аналіз ефективності. Рекомендації.

ЕФЕКТИВНІСТЬ

Ми постійно контролюємо результативність і оперативно вносимо зміни в рекламну компанію. Ваші гроші дійсно приносять замовлення!

ТАЄМНИЙ ПОКУПЕЦЬ

Протестуємо роботу всіх служб сайту/компанії для виявлення проблем.

Реклама в Google відмінно зарекомендувала себе як інструмент залучення уваги і переходу користувачів по вашим оголошенням на цільові сторінки. Але всякий інструмент, навіть найпростіший у використанні, вимагає певних навичок, а на їх придбання йде час та гроші. У разі, коли ваші товари і послуги постійно стикаються з конкуренцією у видачі результатів пошуку, платне просування через google adwords розглядається як практично безвідмовний спосіб опинитися в зоні уваги цільової аудиторії.

Проблема, з якою зустрічається користувач цієї системи – необхідність витратити час на налаштування контекстної реклами і зорієнтуватися в її тонкощах. Якщо більшість пунктів не викликає питань, то є як мінімум дві складності – це вибір вартості кліка під певний бюджет і правильний підбір ключових слів і фраз в максимально конкурентному середовищі. Чим більше поширений ваш товар або послуга, тим вище ризик потрапити в зону постійного зростання вартості запиту.

Особливості настройки і ведення рекламної кампанії в Google AdWords

При роботі з цією системою просування слід враховувати ряд нюансів:

  • контекстна реклама в системі google adwords орієнтована на цільову аудиторію за належністю до категорій – якщо ви врахували тільки вік і місце розташування, то цього може виявитися недостатньо;
  • баланс між виділеним бюджетом і вартістю кліка – навик балансування виробляється при постійному зверненні до інструменту, але перший час ви ризикуєте витратити гроші майже даремно, якщо займетеся налаштуванням кліків самі;
  • точність ключових слів повинна гармонійно поєднуватися з текстом оголошень, при цьому конкурентні запити можуть виявитися в області “непробивних” високих цін;
  • текст основного і додаткових оголошень повинен бути опрацьований, побудований з урахуванням конкурентності, але при цьому відрізнятися від безлічі аналогів.

Налаштувати контекстну рекламу в google досить складно, якщо ви ставите собі за мету домогтися реальної віддачі від неї, виправдати вкладення, а не просто злити гроші.

Послуга налаштування контекстної реклами в Google

Налагодження та ведення контекстної реклами google adwords входить до переліку послуг спеціалістів SEO Smart. Ми проведемо роботу так, щоб досягти оптимального співвідношення вартості та кількості показів і кліків, зберегти бюджет в виділених вами межах і отримати ефект реальної конверсії від переходів за кліками. Рекомендуємо включити цю послугу в комплекс заходів по просуванню, щоб не втрачати можливостей в інтернеті.

[kkstarratings]