Створення сайту: робота з цільовою сторінкою

створення сайту

Перед тим як приступити до пошукової оптимізації необхідно для кожної цільової сторінки підібрати певну групу ключових запитів. Умовно системи пошуку привласнили цим сторінкам визначення “релевантність”. Іншими словами, релевантна сторінка найбільш відповідає для відповіді на питання користувачів, які запитуються через пошукову видачу.

Кожна система пошуку автоматично визначає релевантність цільової сторінки, тому для того, щоб не помилитися в розрахунках, початківець оптимізатор повинен спочатку все грамотно спланувати, провести ряд певних робіт, які допоможуть найбільш точно визначити цей показник. Адже надалі від цього буде залежати кількість цільової аудиторії.

ЯКІ ФАКТОРИ РОБЛЯТЬ ЗНАЧУЩИЙ ВПЛИВ НА РЕЛЕВАНТНІСТЬ ДОКУМЕНТА?

  • співвідношення контенту релевантному запиту;
  • тематичне співвідношення текстів і посилань (зовнішніх і внутрішніх);
  • цінність сторінки визначається за коефіцієнтом тематичного індексу, тому необхідно інформаційні ключі розставляти всередині контенту виважено і за змістом, що вони лягали в єдиний текст;
  • співвідношення адреси оптимізованої сторінки і контенту;
  • дата публікації інформаційного матеріалу.

З огляду на те, що визначення релевантності відбувається автоматично, власник сайту, не дивлячись на обмежені можливості, може допомогти системам пошуку вибрати конкретний релевантний документ. Щоб зробити акцент на певній сторінці слід дотримуватися наступних рекомендацій:

  1. Бажано, інформаційний ключ використовувати в адресі сторінки, в посиланнях, в заголовках, в графічних елементах, в контенті. Якщо присутні на сторінках рекламні блоки, то в цьому випадку необхідно вставити основний ключовий запит.
  2. Варто усунути дублюючі заголовки, тексти, посилання, через те, що це суттєво ускладнює завдання.
  3. Грамотна організація внутрішньої перелінковки.

Основні правила заміни релевантного документа полягають в перенаправленні старих посилань на нову цільову сторінку. До того ж на старій сторінці рекомендується виключити пряме входження ключових запитів, необхідно змінити заголовок. Додатково для того, щоб прискорити процес заміни сторінок можна зробити переадресацію за допомогою 301 редиректа. Він дозволить склеїти стару і нову адресу цільових сторінок.